ПОВІДОМЛЕННЯ про заміщення вакансії
ОПИС ВАКАНСІЇ
Загальні умови:
- Назва та категорія посади: спеціаліст І категорії з питань
бухгалтерського обліку,7 категорія 15 ранг
- Посадові обов»язки:
- Здійснює бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативноправових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
- Проводить нарахування заробітної плати робітникам: КФК 0110150, 0111010, 0113210, 0114030, 0114060, 0116030, 0116013, відповідно до штатного розпису, виданих наказів, кошторису та здійснює контроль за витрачанням фонду оплати праці.
- Здійснює прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу працівників та готує їх до розрахункової обробки.
- Здійснює нарахування та перерахування податків і страхових внесків у відповідні державні фонди із заробітної плати, інших виплат та платежів, та складає розрахунковоплатіжну відомість.
- На підставі розрахунковоплатіжних відомостей веде особові рахунки працівників.
- Складає до банківської установи списки для зарахування заробітної плати працівників на карткові рахунки у встановлені строки.
- Приймає і контролює правильність оформлення листків непрацездатності, довідок по догляду за хворими і інших документів, що підтверджують право відсутності працівника на роботі, готує їх до розрахункової обробки.
- Готує та здає щомісячний звіт по заробітній платі до Головного
управління статистики, періодичну звітність по ЄСВ, ПДФО і ВЗ у встановлені терміни.
- Готує та здає річний звіт у Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві.
- Проводить видачу довідок працівникам по заробітній платі.
- Готує дані для складання бюджетного запиту на наступний рік в частині оплати праці.
- Здійснює реєстрацію в відділенні казначейства бюджетних зобов’язань, своєчасно подає на реєстрацію, здійснює платежі відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, зокрема через систему дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмнотехнічного комплексу «Клієнт казначейства-Казначейство».
- Здійснює розрахунок плати за оренду комунального майна установ Боремельської сільської ради.
- Слідкує за збереженням бухгалтерських документів, оформлює їх належним чином з встановленим порядком для передачі в архів за напрямом діяльності.
- Складає меморіальний ордери:
- накопичувальну відомість руху грошових коштів загального фонду на рахунках, відкритих в органах ДКУ (№2);
- накопичувальну відомість руху грошових коштів спеціального фонду на рахунках, відкритих в органах ДКУ (№3);
- накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами (№4);
- зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій (№5);
- Бере участь у складанні квартальної та річної фінансової звітності установи для подачі в органи Державної казначейської служби України в електронному вигляді.
- Розглядає листи та заяви від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, громадян за напрямом діяльності.
- Бере участь в організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг в системі ПРОЗОРРО.
- Виконує інші доручення сільського голови та головного бухгалтера.
- Умови оплати праці: оплата праці згідно штатного розпису
- Інформація про строковість призначення на посаду: граничний строк
перебування особи на посаді 12 місяців з дня
припинення чи скасування воєнного стану
- Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду:
заяву, заповнену особову картку ( форма
П-2ДС затверджена наказом Мінстату України
від 26.12.1995 №343), копію паспорта, копію
ідентифікаційного коду,копію документа про освіту,
копію трудової книжки, копію військового
квитка (для військовозобов»язаних),документ,що
володіння державною мовою (атестат про освіту
або сертифікат) – при можливості. Особи можуть
подавати додаткову інформацію стосовно своєї
освіти, досвіду роботи, професійного рівня.
- Документи приймаються :35210 с. Боремель вул.. Петшотравнева,64
протягом 10 календарних днів
- Додаткова інформація з питань призначення на посаду: 0989250117
Дмитрук Леся Іванівна або за адресою 35210
с. Боремель вул. Першотравнева,64
Кваліфікаційні вимоги
- Освіта: молодший спеціаліст
- Досвід роботи: стаж роботи за фахом у сфері бухгалтерської служби не менше 2-х років
- Володіння державною мовою: вільне
Вимоги
- Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони та підзаконні акти з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування.
- Вміння працювати на комп’ютері.
Головний спеціаліст бухгалтер Валентина ОХРЕМЧУК
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)