ОБҐРУНТУВАННЯ застосування процедур закупівлі №1 «ОБҐРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі»
Скликання: | 0 |
Сесія: | 0 |
Тип документу: | ОБҐРУНТУВАННЯ застосування процедур закупівлі |
Дата: | 24.12.2021 |
Номер документу: | 1 |
Назва документу: | ОБҐРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі |
Прикріплені файли: |
ОБҐРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія: Боремельська сільська рада, ЄДРПОУ 04386580, 35210, Рівненська область, с. Боремель, вул. Першотравнева, 64, категорія замовника: орган місцевого самоврядування.
1.1. Дата прийняття тендерним комітетом рішення про застосування переговорної процедури закупівлі 13 грудня 2021 року.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт даху Боремельського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-колегіум» на вул..Набережна. 27а с.Боремель Демидівського району Рівненської області» (коригування)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45260000-7-Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
3. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт, чи надання послуг: 1 робота, «Капітальний ремонт даху Боремельського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-колегіум» на вул..Набережна. 27а с.Боремель Демидівського району Рівненської області» (коригування)», грудень 2021р.
4. Найменування, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи послуг:ТзОВ Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест», 41879354.
5. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) було проведено переговори. 10014, м. Житомир, вул. Кафедральна, 4а, к10, телефон (067) 3068150.
6. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 345827 грн з ПДВ (Триста сорок п’ять тисяч вісімсот двадцять сім гривень 00 копійок).
7. Умова застосування переговорної процедури закупівлі:
- пункт 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі Закон) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
- Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-